26. 08. 2011.

Estonian Folklore




This card shows Laulu- ja tantsupidu / National Song and Dance Festival, which is held every five years in July (the last one in 2009). The festival is on the Unesco's Masterpiece of the Oral and Intangible Heritage. The conductor Gustav Ernesaks (stamp) is one of the father figures of the Estonian Song Festival Tradition :) Thank you eret for sending this via CaCrr ;)

Broj komentara: 6:

  1. wow, predobre su markice na objema razglednicama!

    OdgovoriIzbriši
  2. i lipo zalipljene i pečatirane - inače san ljubitelj simetrije ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. vidiš, ja ne :) što nekonvencionalnije, meni ljepše :P

    OdgovoriIzbriši
  4. hmm...nije da ne volin nekonvencionalno...ali ako npr markica viri iznad ruba razglednice sva se naježin! ja san ti mala monkova seka :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. sorry što ču da vam se umešam :P, al stvarno su mi super razglednice! Ranije uopšte me nisu zanimale ovakve folklorne stvari, il one s ljudima u nekom tipičnom svakodnevnom izdanju...al ovaj postkrosing mi načisto smeni gledište na puno stvari i s tekom vremena su mi postali među omiljenim vidom razglednica

    o to s markicama, drugi put ću da vam cepidlačim :)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. samo se ti mišaj, the more the merrier! ;)
    dobrodošla u moju zonu komentara :)))))

    OdgovoriIzbriši